Mar 23 2003

پاسخ به یک نظر دوست

نوشته:     :::       Comments Off on پاسخ به یک نظر دوست

پاسخ به یک نظر
دوست گرامی mehdi saee در نظرخواهی دیروز من نوشته اند:

خسن آقا درست متوجه نشدم یعنی شما می فرمایید بنا های تاریخی از مردم مهمتر هستند؟
باور کن من هیچ ترحمی نسبت به عراقی ها ندارم ولی هرچه فکرش را می کنم می بینم تنها گناه آن کودکی که به عنوان سپر انسانی جلوی موشگ امریکا قرار گرفته این است که در سرزمینی به دنیا آمده که حاکمش یک دیوانه واقعی است

دوست گرامی خواهشمندم نوشته مرا دوباره بخوانید و به این جمله دقت کنید: ” اگر برای جان انسانهای بی‌گناه ارزشی قائل نیستید حداقل …”
جمله شرطی است و در حقیقت این یک تعنه ایست به آمریکایی‌ها، انگلیسی ها و همچنین آن پول پرستانی که پشت سر اینها هستند، چون این جنگ از نظر من فقط و فقط برای منافع این عده به راه انداخته شده و بهمین خاطر بگمانم تنها راه مجادله و بحث با اینگونه موجودات به زبان اقتصاد است. مثالی میزنم تا موضوع روشن تر شود. در این چند روز گذشته تلوزینون CNN درگزارشهایش تمام سعی خود را بر این گذاشته که به سرمایه داران جهانیان بقبولاند که منابع نفتی عراق سالم و دست نخورده باقی مانده‌اند و در هر حمله‌ای به جنوب عراق اولین اولویت آمریکایی ها سالم به اشغال در آوردن چاههای نفت بوده و همچنین بیشتر سعی در این میشود که گفته شود که سربازان آمریکایی بدون مقاومت درحال پیشروی هستند. این همه کوشش فقط برای اطمینان دادن به سرمایه داری غرب است تا بدین وسیله به سرمایه داران بگویند آسوده بخوابید ما بیداریم. اینگونه پروپاگاندا باعث شد که بورس نیویورک امروز تاریخی ترن جهش خودش را در عرض یک روز انجام دهد. اگر این به معنای ماتریالیستی بودن این جنگ نیست پس چه نامی می توان بر این جنگ گذاشت. پس قبول کنید برای مبارزه با این گونه موجودات بایستی از زبان اقتصاد استفاده کرد نه هومانیسم.

نوشته: در ساعت: 8:30 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on پاسخ به یک نظر دوست  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی