Mar 30 2003

آسوده مشين نه وقت بازيست      وقت

نوشته:     :::       Comments Off on آسوده مشين نه وقت بازيست      وقت

آسوده مشين نه وقت بازيست      وقت هنر است و سر فرازيست
واقعيت شماره يك
دومين جنگ نفوذي آمريكا در خاور ميانه براي حفظ منافع استعماري خويش طي دو سال گذشته، يازده روز است كه در جريان است.
واقعيت شماره دو
ملت ايران از دست رژيم ملاها و سياه كاريها و وعده و وعيدهاي ايشان بستوه رسيده است و شديداْ ناراضي است.
واقعيت شماره سه
رژيم ملاها هيچگونه تغييري در ماهيت و روش خويش نخواهد داد تا به مردم ايران نزديك شود. ملاها بهانه را بدست آمريكائيها ميدهند تا به اين تجاوز خود به خاك ايران صورت ظاهري قانوني بخشند. اين تجاوز به ايران تلفات سنگين مالي و جاني براي ايرانيان در بر خواهد داشت.
واقعيت شماره چهار
عده اي تنها راه نجات مردم ايران را در ورود نيروهاي آمريكا و انگليس به ايران ميبينند كه رژيم ايران را سر نگون سازد.
واقعيت شماره پنج
گروههاي مختلف سياسي و اجتماعي در ايران هنوز درگير بالا و پائين كردن جملات خود و اظهارات ديگران هستند بدون اينكه روح زمانه را درك نموده باشند و خطر را بدرستي احساس.هيچ برنامه اي از هيچ گروهي در دست نيست تا زمينه را به همين سادگي از دست داد. به فلسفه بازي هميشگي اين آب و خاك مشغولند و خود را نيز برتر و مقدس تر از ديگران پندارند. پنداري كه به درجه اي از حقيقت دست يافته اند كه ايشان را تافته جدا بافته و مرغ تخم طلائي تاريخ كرده است و چون نيك بنگري زالوي كوچكي بيش نيستند كه در منجلاب افكار عقب مانده خويش غوطه خورند.
واقعيت شماره شش
اگر ايران هدف بعدي آمريكا و انگليس باشد، فرزندان ايرانيان بيست و پنج سال ديگر در برابر همين حالت قرار گرفته و به همين پرسشها بايستي كه پاسخ دهند و اين امر روشنتر از خورشيد بالاي سرتان است.
پرسش ما از شما:
مردم ايران آيا واقعاْ ميخواهيد و منتظري كه گروههاي بالا سرنوشت شما و آينده فرزندانتان را رقم زنند؟ آيا شما چيزي براي گفتن نداريد؟ آيا منتظريد تا وقايع بر شما اتفاق افتند و سپس به ناله و زاري برخيزيد؟ آيا حساب احتمالات را كرده ايد؟ آيا برنامه اي براي احتمالات در نظر داريد؟ آيا با يكديگر به تبادل نظر ( نه نق زذن معمولي روزانه تان كه ورزش ملي شما شده است و خود نيز همان كنيد كه انتقادش كنيد) با يكديگر پرداخته ايد؟ آراي خود را بيكديگر نزديك كرده ايد؟ به توانائيهاي خود و نيازهاي خود واقفيد؟ سعي كرده ايد تا شما مسير وقايع را تعيين كنيد و نه ديگران؟ هيچ اتحادي بين خود داريد؟
اگر پاسخ سئوالهاي بالا نه باشد پس برده زائيده شديد، به برده گي خو كرده ايد، برده بخواهيد كه بمانيد و برده نيز از دنيا رويد و شما را بر ديگران هيچ حقي نباشد و بيخود نيز لابه نكنيد.

نوشته: در ساعت: 5:26 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on آسوده مشين نه وقت بازيست      وقت  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی