Jul 17 2003

امروز می‌نویسد: يك تحليل مهم

نوشته:     :::       Comments Off on امروز می‌نویسد: يك تحليل مهم

امروز می‌نویسد:
يك تحليل مهم
ما داراي ابزارهاي اصلي حكومت (نيروهاي مسلح، اطلاعات، دادگاه، دستگاه قضايي، تبليغاتي، بودجه) هستيم و از حمايت حدود پانزده درصد مردم برخورداريم. بنابر اين براي تداوم حكومت نگران مخالفت هشتاد و پنج درصد مردم متفرق و بدون سازمان نيستيم. كافي است مشكلاتمان را با آمريكا حل كنيم (در باره عراق، افغانستان و فلسطين) اروپا و مسائلي مانند حقوق بشر مهم نيستند، به خصوص وقتي آمريكا راضي باشد، كسي نمي‌تواند به ما فشار بياورد. يك مقام عالي‌رتبه با بيان تحليل فوق در جمع خصوصي دوستان افزود: اگر بتوان اكثريت مردم را در انفعال و سرگرداني نگهداشت، ما خواهيم توانست در انتخابات آينده مجلس (زمستان هشتاد و دو) مانند انتخابات شوراها پيروز شويم و به اين ترتيب با رأي مردم، اصلاح‌طلبان را شكست خواهيم داد و دوگانگي حكومت را برطرف خواهيم كرد. مهم آن است كه هشتاد و پنج درصد مردم به ميدان نيايند و از طرح و برنامه واحدي حمايت نكنند.
این اصلاح طلب‌ها چقدر خوشباورند گمان می‌کنند با این حربه می‌توانند دوباره ملت را به پای صندوقهای رای بکشانند، و از همه مهمتر اینها هنوز باور دارند که تا انتخابات بعدی رژم ملاها برسر کار خواهد بود تا انتخاباتی انجام دهد. اجازه دهید به زبان خمینی که مرشد ایشان هست به ایشان پاسخ بگویم.
آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و روزی که فقط %15 ملت در انتخابات شرکت کنند آمریکا سگ کی باشد که با چنین رژیمی مذاکره کند در آن صورت بشما قول خواهم داد که اعتصابات و کارشکنی‌های داخلی شروع خواهد شد و چیزی که از چنین توافقی بین آمریکا و آقای رفسنجانی باقی خواهد ماند یک مملکت درهم ریخته و یک روسیاهی ابدی برای آمریکا خواهد بود گرچه روی آمریکا همیشه سیاه بوده ولی اکنون با اشغال عراق و افغانستان و همچنین مسائل فلسطین و … دیگر برای آمریکا اعتباری در جهان باقی نخواهد ماند تا بتواند با آن بر جهان حکومت کند.
خیالتان راحت باشد امسال کسی رای در صندوق این اراذل نخواهد ریخت. این مرتبه حتی ممکن است شرکت کنندگان کمتر از %15 درصد هم بشوند که در آن صورت دیگر ملاها باید سوراخ موش بخرند یک میلیارد برای قایم شدن.

نوشته: در ساعت: 5:40 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on امروز می‌نویسد: يك تحليل مهم  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی