Jun 22 2005

سناریوی مشروعیت

نوشته:     :::       9 پیام

کروبی اعتراض خودش را درباره تقلب پس گرفت. چرا؟ دلیلش خیلی ساده است. اصلا ادعا کرد که تقلب شده تا بعد از برسی شورای نگهبان بگوید که تقلبی درکار نبوده و باعث مشروعیت انتخابات و صحت شمارش آرا شود.
معین از هاشمی حمایت می‌کند تا همه آنها که تا کنون با اصلاح طلب‌ها بوده‌اند و هنوز به آنها امید بسته‌اند باز دوباره رای‌شان را به دستور اصلاح طلب‌ها به صندوق هاشمی بریزند.
احمدی نژاد را کاندید کرده‌اند و به دوره دوم رساندند تا مطمئن بشوند مردم برای فرار از دست این شپشوی مفلوک به دامن افعی پناه خواهند ببرند.
تمام جوانب برای یک انتخابات با شکوه برای جلوس پادشاه عمامه به سر فراهم شده، آخر نمی‌توان پادشاهی را با رای 30 تا 40 درصدی به سلطنت رساند آرا باید بالا باشد.
از این به بعد رهبر اون بلا می‌نشیند می شود خدایگان رهبر، هاشمی هم می‌شود پادشاه و سایه خدا و تماس‌ها را با آمریکا برقرار خواهد کرد بعد هم رهبر فتوا می‌دهد که جورج بوش را ختنه کرده‌اند و یک شیعه تمام عیار شده در نتیجه مراوده با آمریکا نه فقط گناه نیست بلکه عین ثواب است. این را که می‌گویم سابقه تاریخی دارد آن هم نه یکی نه دوتا بلکه صدها بار هر حرامی را ملاها در راستای منافعشان بوده حلال کرده‌اند و هر حلالی را حرام.
پس از به سلطنت رسیدن هاشمی و شیعه اثنی عشری (هشری) شدن بوش دیگر این رژیم برای سال‌ها بیمه شده (بیمه عمر) و از آن به بعد هاشمی می‌دزد می‌دهد شرکا بخورند و فربه شوند ملت ایران هم بروند سماق بمکند.


با این اوصاف باید به عرض حکومت گران جمهوری اسلامی برسانم:
متاسفانه با اینکه من خود را مدافع حقوق بشر می‌دانم (گرچه اینها را بشر نمی‌دانم) ولی باور کنید در فردای سقوط رژیم شما، اگر آنهایی که حکومت آینده را به دست گرفتند خواستند پوست از سر شما بکنند من قادر به مخالفت با آنها نخواهم بود چون در آن صورت ملت نجیب ایران مرا بعنوان طرفدار شیاطین به صلابه خواهند کشید.
برای آینده شما شدیدا نگرانم چون که عاقبت تمام جباران و جنایت پیشگان جز این نخواهد بود.



 

نوشته: در ساعت: 3:21 am در بخش: انتخاباتی

9 پیام  |           

9 پیام به “سناریوی مشروعیت”

  1. پس ازرسيدن هاشمی به مقام سلطنت وخدايگان شدن رهبر ديگرمانع ورادعی برای پياده کردن حکومت ( الله ) بر روی ايران زمين، تا ظهورمهدی، درکار نخواهد بود وعمرمن وتوکفاف نخواهد داد تا روزی روزگاری دادگاه وارثين و پس مانده های حضرات را به چشم به بينيم وبرای تخفيف در محاکمه شان در پيشگاه ملت، واسطه بشويم يا نشويم !

  2. آرمان says:

    حسن جان !
    کروبی اعتراضش را پس نگرفته. منظورش اينبود که پس از تایید صحت انتخابات (از سوی خامنه ای و خاتمی) ایشان دیگر اميدی به رسيدگی به اعتراض خود را ندارد بنابراين اعتراض به مخدوشی را ادامه نميدهد. اتفاقاْ کار درستی هم هست. اگر کسی به انتخابات مدل ج.ا. اعتقاد داشته باشه ولی به صحت آن اعتقاد نداشته باشه خيلی مسخره است ! بنابراين اگر اون بخواد به صحت انتصابات اعتراض کنه بايد به کل نظام اعتراض کنه. بنابراين فعلاْ ميخواد سکوت کنه و دو دو تا چهار کنه ببينه تخم اينکار را داره. من که چشمم از ملا آب نميخوره. در هر صورت از اينکه ضايع شد خيلی خوشحالم. اون احمق ميتونست با احترام گذاشتن با صحت انتصابات لااقل موقعيتش را پيش خامنه ای از دست نده و نوکر خوشخدمتی برايش باقی بمونه (مثل خاتمی). ولی حالا هم از حکومت رونده شده و هم از ملت مونده !

  3. پدرام says:

    اون رفسنجاني تخم زنا از اول انتخاب شده بود . با زور زدن من و تو هم كاري از پيش نميره حسن جون…

  4. اطلاعيه مهم
    ومکرو ومکرالله
    مردم شريف و دلاور و فهيم ايران
    اينجانب محمود احمدي نژاد از تمام شما عزيزان دعوت مي نمايم در انتخابات شرکت کنيد.
    و از همين تريبون اعلام مي کنم که دوستداران من هيچ گونه تبليغ عليه جناب آقاي رفسنجاني(احد الحسنين) انجام ندهند.
    چراکه شايد باعث دودلي و يائس مشتاقان شرکت در انتخابات شود.
    امروز بيش از اينکه من نياز به راي داشته باشم نظام شکوهمند اسلامي است که نياز به تاييد دارد.
    دوستان و عزيزان، نظام شکوهمند اسلامي سفره گسترده ايست که بر هرگوشه آن بخشي از خانواده بزرگ سران نظام اسلامي نشسته اند و هيچ کس نمي تواند ديگري را از اين سفره بلند کند و هيچ سفره اي هم آنقدر بزرگ نيست که همگان بتوانند برسر آن بنشينند.
    براي من اين افتخاري خواهد بود که در کنار آقاي هاشمي به خدمت به نظام بپردازم و حاضرم کما في السابق چنانچه کسي مورد غضب هاشمي قرار گرفت و اعدام شد تير خلاص را من به جنازه او بزنم.
    لطفا در انتخابات شرکت کنيد و کليت نظام را تاييد کنيد تا مشت محکمي بر دهان معاندين نظام اسلامي زده باشيم.
    ومن الله توفيق

  5. ali says:

    1-اگر من تنها یک نفرباشم بازهم رای نخواهم داد زیرا تنها ازاین راه به نتیجه میرسیم من رایم را نخواهم فروخت من آنقدرساده لوح نیستم که با ترساندن از لولو(احمدی نژاد) به آغوش رفسنجانی پناه ببرم2-دردوراول نفردوم کروبی بود رژیم میدانست دراین حالت شرکت کننده کم خواهد بود لذا با تعویض جای نفر دوم وسوم وضعیتی را به وجود آوردکه حتی دشمنان دیرینه هاشمی هم گول خورده وطرفدار هاشمی شدند1

  6. ali says:

    در همين شبه انتخابات اخير رژيم (حتی اگر به ارقام قلابی رژيم استناد کنيم) بيش از 20 مليون نفر به اين نمايش مضحک بی اعتنا ماند اينان نه به ادعاهای دروغين کروبی که وعده 50 هزارتومان باج به هر شهروند را می داد وقعی گذاشتند ونه گردش دختران جوانی که با شلوارحين روی اسکيت در خيابان های تهران ( دختران تصاوير هاشمی را به نقاط حساسيت برانگيز بدنشان چسبانده بودندواگرکسی درشرايط عادی با اين شکل وشمايل به خيابان می آمد دستگير و به زندان وشلاق محکوم می شد) آنان را به اين اعتقاد رساند که مکار پير معتقد به آزادی پوشش زنان شده است .نه سوء استفاده مکررترانه دوباره می سازمت وطن درستاد اقای معين در آنان اثر گذاشت، ونه وعده طرح تشکيل جبهه د مکراسی خواهی، فريب مشترک يزدی / معين / در اراده شان خللی ايجاد کرد ونه از عواقب عدم شرکت در انتخابات ترسيدند . کافيست نيم مليون از اين جمع عظيم جان برلب رسيده که خود رژيم 20 مليون تخمينشان زده به خيابان ها بريزند وزمانی نخواهد گذشت که تظاهرات مليونی شکل خواهد گرفت واين رژيم پوشالی در برابر اراده راسخ مردم تاب مقاوت نخواهد داشت . اين جمع عظيم را نبايد نديده گرفت

  7. atash says:

    حسن اقا وضع خوبی داری مرتب دکور عوض می کنی 🙂
    ارمان درست می گويد کروبی اعتراض خودش رو پس نگرفت وقتی شورای دزدان تاييد سالم بودن انتخابات رو کرد ديگه يعنی نبايد حرف زد . اين بنده خدا هم می خواد بره يه حزبی درست کنه تا مردم رو بطرف خودش بکشونه.. اينها همش بازی قدرت هاست آخرش هم سرنوشتش مثل طاهری میشه..
    حسن آقا .. اين ها جائی ندارن که برن بايد تا آنجا که می تونن واسه حفظ نظام خودشون ( واژه ای که مرتب حرفش رو می زنن ) به ایستند و سرکوب کنن

  8. آرمان says:

    بعضی ها ساده لوحانه و يا مکارانه اين انتصابات را با انتخابات فرانسه مقايسه ميکنند در حاليکه
    ۱- هيچکس در صحت انتخابات فرانسه ترديد ندارد.
    ۲- بحث مشروعيت حکومت فرانسه مطرح نبود.
    ۳- ميانه روهای فرانسه سابقه جنايت و به تاراج دادن سرمايه های فرانسه را نداشتند و فقط يک مدل سياسی بودند.
    ….

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی