Mar 31 2006

رژیم خود را برای جنگ آماده می‌کند!

نوشته:     :::       5 پیام

در خبرها آمده بود که ایران موشک با قابلیت گریز از رادار تولید کرده و همچنین رزمایش پیامبر را هم همزمان در آبهای (نیلگون!!) خلیج فارس انجام شده. همیشه هم همه چیز با موفقیت انجام می‌شود!!
یادتون هست در دوران جنگ حق علیه باطل!! یا بهتر است بگوییم باطل بر علیه باطل. هر روز می‌گفتند هزاران نفر نیروهای صدام عفلقی را تار و مار کرده‌اند و نیروهای خودی همگی سالم به قرارگاه ها بازگشتند!؟ یکی نیست حالا از این حرامزادگان بپرسد پس چرا هنوز ربع قرن بعد از شروع جنگ باطل علیه باطل، جنازه می‌آورید و تعداد این جنازه‌ها چنان زیاد است که نه فقط موفق شدید گورستان‌هایمان را آباد کنید که اخیرا دانشگاه‌ها، میدان‌ها، معابر عمومی و خلاصه هر سوراخ و سنبه‌ای گیر می‌آورید یک کشته جنگی چال می‌کنید و همه ایران را به گورستانی تبدیل کرده‌اید! حالا هم که دوباره بر طبل جنگ می‌کوبند و تصمیم دارند آن کسانی را که در آن دوران به کشتن ندادند حالا به کشتن بدهند.
یکی نیست خِر این‌ها را بگیرد و ازشان بپرسد موشک‌تان را با کدام رادار آزمایش کرده‌اید!؟ با رادارهای زپرتی تولید خودتان، یا مال کره شمالی!؟ یکی نیست به این حرامزادگان خر فهم کند که رادارهایی که دوروبر شما کار گذاشته‌اند چنان پیشرفته است که شما حتی قادر نیستید ردشان را پیدا کنید چه رسد به اینکه آنها را خنثی کنید. ببین روزگار ملت فلک زده ایران به کجا رسیده که آخوندی که حتی استفاده از آفتابه پلاستیکی را هم حرام می‌دانست حالا کارش به جایی رسیده که موشک هوا می‌کند! همان آخوندی که با خر می‌رفت این طرف و آنطرف تا بلکه یک آدم ساده دلی را پیدا کند و بعد از عرعر کردن چندتا خط چرندیات 5 تومان کاسب شود، وای به حال آن ملت!
خبر را بخوانید و به حال من و خودتان بخندید. این پاراگراف خبر از همه خنده دارتر بود موشک برای اعلام پیام صلح هوا می‌کنند خدا به دادمان برسد اگر روزی بخواهند چیزی را به عنوان پیام جنگ هوا کنند! معلوم نیست آن چیز چی خواهد بود.
از متن خبر:
بزرگ دریایی را با نام پیامبر اعظم و با رمز «محمد رسول الله» و با پرتاب یک فروند موشک شهاب 2 به نشانه اعلام پیام صلح و دوستی به کشورهای حاشیه خلیج فارس و دریای عمان آغاز کرد.
پ.ن.:
جهت اطلاع: ژاک شیراک امشب در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد که قانون کاری را که بنا بود برای جوانان بکار گرفته شود تغییر خواهد داد. این قانون به کارفرما اجازه می‌دهد تا نیروی کار زیر 26 سال را بدون دلیل اخراج کند. این قانون باعث شده بود که میلیون‌ها فرانسوی مخصوصا جوانان در دو سه هفته گذشته به خیابان‌ها بیانید و مخالفت خود را با این قانون اعلام دارند.
عقب نشینی دولت‌ها در فرانسه امر تازه‌ای نیست. قوانینی که ضد مردمی هستند اکثرا در فرانسه با مخالفت شهروندان به چالش کشیده می‌شوند و تغییر می‌کنند. بعید نیست که این قانون هم بعد از اعتراض‌های گسترده تغییر کند.

نوشته: در ساعت: 8:40 pm در بخش: ملای حیله گر

5 پیام  |           

5 پیام به “رژیم خود را برای جنگ آماده می‌کند!”

  1. Nima says:

    Great Job like always
    Thank you

  2. khodam says:

    حسن اقا
    رجز خوانی و نسق گرفتن در ایام بحرانی و برای بالا بردن حس همبستگی در هر دو طرف مشاهده میشود. ایا این برایت واقعا عجیب بود؟
    یکطرف میاید و ادعای دموکرات کردن منطقه را دارد و یال و کوپالش هم این هوا (در ضمن از زمانی که افغانستان را دموکرات کردند سطح تولید موادش سه برابر شده و بعداز اینکه ایرانیها در هرات سعی در جایگزین کردن کشت زعفران بجای موادنمودند اول زیر پای ایرانیها زدند بعدش هم جریان را به اسم خود تمام کردند) بماند از مسئه پرت نشیم خلاصه بعد از رویت یال و کوپال دشمن مسلم است که این طرف هم رجز میخواند. چه توقع داشتی کتابهای کافکا را برات قرائت کند؟ و یا اینکه دشمن خود را با تیر و کمان تهدید کند ولی قدر مسلم اینستکه قابلیت ساخت موشک را ایران دارد از کیفییت اطلاعی ندارم و در موردش هم حرف نمیزنم.

  3. سلام خُسن آقا
    بابا اين ارازل و اوباش زرت و پرت زياد ميکنن … سال ۶۸ بود نميدونم يا ۶۹ اعلام کردند که اوّلين زير دريائی ساخته شده توسط سپاه پاسداران را ميخواهند به آبهای هميشه خليج عرب نشان فارس بيندازند !!!
    آن رهبر چلاقشون را هم آوردند پايگاه يکم دريائی بندرعباس ( ناوگان ) واسه افتتاحيه . آن زير دريائی خيلی خوشگلشون را که به همه چيز شبيه بود الا به يک زير دريائی ( مثل يک آبگرمکن پُلار قديمی خيلی بزرگ بود ) انداختندش توی آب …. هيچی ، رفت ته آب و بيرون هم نيومد ! با يک بدبختی که قسمتی از اسکله را خراب کردند و هزار مکافات از ته آب کشيدنش بيرون و گذاشتنش روی يک تريلر کمر شکن و بردنش ‌زون صنعتی و کردنش توی يک انبار .
    جالب اينکه از قبل توی بوق و کرنا کردن که ميخواند در فلان تاريخ اوّلين زير دريائی ساخته شده ايران را به آب بياندازند و حتی من با گوش های خودم اين خبر را از يکی از رسانه های خبری آمريکا شنيدم .
    و يا آن رزم ناو سبلان که توسط متخصصين شون بازسازی شد اصلآ نميتونن با آن ناو از تنگه خليج فارس خارج بشن … چون اين ناو بالانس نيست ! وفتی داخل داک بود ديدمش وقتی از بغل به اين رزم ناو نگاه ميکنی ( از سر تا آن آخر ) پيچيدگی در تموم بدنه اين ناو قابل رويت است.
    و اين آشغالها اعلام کردند که اين رزم ناو توسط متخصصين شون بازسازی شد !!! اين ناو يکی از مُدرن ترين رزم ناو هاشون است که آن خدا بيامرز از انگلستان خريداری کرده بود .
    يکی از پرسنلی که روی اين ناو کار ميکرد ( و از نظر روحی کمی دچار مشکل شده بود ـــ موجی ) تعريف ميکرد وقتی ناوچه جوشن و ناو سهند توسط نيروی دريائی آمريکا مورد حمله قرار گرفت و هر دو غرق شدند از ما خواسته شد که به آن محل برويم . او ميگفت هنوز ما به محل نرسيده بوديم و در رادار هيچگونه نشانه ای از رزم ناوهای آمريکائی نداشتيم ولی دچار تير غيب شديم زيرا توسط نيروی دريائی آمريکا با ليزر مورد حمله قرار گرفتيم … !!!
    خدا شاهده وقتی اين جريان را ميگفت مثل يک کودک خُردسال گريه ميکرد و ميگفت : شدت موج اين ليزر که به کف ناو برخورد کرده بود اينقدر زياد بود که ناو را از روی آب بلند کرد و باز به روی آب کوبيد … بچّه ها از ترس داخل آب پريدند که مورد حمله کوسه ها قرار گرفتند !!!
    هر بار ياد آن صورت و اشکهای پاک آن عزيز ميام خدا شاهده تا مدتی حالم گرفته ميشه .
    و آن ناو را هم يک کشتی فيليپينی از غرق حتمی نجات داده بوده .
    قرض از اين همه پُرگوئی اينکه اين جماعت زر زیاد ميزنن و فقط ميخواند ملت بيچاره ما را سلاخی کنن .فقط همين

  4. NIma says:

    وقتی به نشانه صلح و دوستی موشک شلیک میشه باید هم به موقع جنگ دعا هوا بشه شاید تو راه خدا به شیطان رجیم هم برخورد کنه

  5. Kharsetiz says:

    ضامن عدل الهی در ولايت جفتک است
    کيرها شا باش و کون رهبر امشب قلک است
    کون رهبر مجلس رقص است و کير امشب به رقص
    دست حوران ساز و تمبور است و طبل و تمپک است
    رهبر فرزانه در حکم حکومت می دمد
    همنوا با ساز و تار و طبل حوران گوزک است
    آسمان را با زمين با بند تنبان دوختند
    ربط دين هم با شقيقه است و هم با قوزک است
    حاج ميرزا سيد امشب ميشود پيش ولّی
    صبح چون خيزد، قدش شالی به رنگ جلبک است
    ريق رب دريای در است و پر از هر گوهر است
    کير خر غواص و سياح اندر آنجا چفتک است
    سر بسی کردند در کون پيام آران ولی
    عالِم ِ علم ِ کلام ِ جمله ايشان زردک است
    در شکار کير خر رهبر بسی تا شب دويد
    حاليا وقت خور است و راحتش در گِردک است
    بر مذابان در بيابان ريدهء رب ذلبياست
    کمترين سرگين رب اندر بيابان گرمک است

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی