Aug 22 2006

عروس خانم پاسخ داد!

نوشته:     :::       4 پیام

توی ایران رسم بر این است که سر سفره عقد عروس خانم دو مرتبه ناز می کند تا عاقبت مرتبه سوم بله را بگوید و قال قضیه را بکند.
در سیاست ایران هم گویا آخوندها همین روش را پیاده می‌کنند هم در رابطه با جنگ ایران و عراق عاقبت بله را گفتند و هم اینبار در رابطه با مساله اتمی مطمئن هستم عاقبت بله را خواهند گفت فقط ناز و ادا اطوارهای آقایان است که مرا کشته.
از قرار معلوم آقایان امروز جواب بسته پیشنهادی اروپا را داده‌اند البته این پاسخ ربطی به قطعنامه شورای امنیت ندارد این پاسخی است که حضرات در جواب بسته پیشنهادی اروپا مطرح کرده‌اند و چنین که از اخبار به نظر می‌رسد مشکل تعلیق هنوز حل نشده باقی مانده است ولی یقین بدانید که با عواقبی که در پس این گستاخی وجود دارد و رژیم را تهدید می کند اینها همه نازهای عروس خانم دم در حجله است و وقتی دوبار گفتند نه یقین بدانید مرتبه سوم بله را خواهند گفت.

نوشته: در ساعت: 3:08 pm در بخش: بحران اتمی، جنگ

4 پیام  |           

4 پیام به “عروس خانم پاسخ داد!”

  1. Ramin Molai says:

    نبریک
    که
    بلاگ تیوز آخوندی
    “میخوانید”
    و برایش
    تبلیغ میفزمایید !
    پس به “قراخوان” راد یو زمانه آخوندی هم لینک بدهید
    تا جمعتان تکمیل شود !
    در هر حال
    لطفا لیتک
    وبلاک رامین مولائی
    را حذف بفرمایید
    چون
    من
    بر علاف شماها
    اسم مستعار ندارم
    و برای پایگاههای آخوندی تبلیغ تمیکنم !
    ———————–
    پاسخ
    آقای مولایی عزیز این لینک یک روز و دو روز نیست که این کنار قرار دارد. درضمن اینکه بدون دلیل و مدرک هم به کسی یا کسانی مارک نوکری جمهوری اسلامی بزنید نه کمکی به براندازی رژیم می‌کنید نه حتی جایگاه این دوستان را پایین یا بالا می‌برید، هرچه باشد وبلاگ خوان‌ها عاقل تر و آگاه تر از این هستند که شما فکر می‌کنید.
    در مورد لینک شما هم باید به عرض شما برسانم که اینکه من لینک شما یا دیگران را این کنار گذاشته‌ام برای این است که می‌خواهم این وبلاگ‌ها را دنبال کنم و بودن یا نبودن آنها دقیقا مربوط می‌شود به حق آزادی بیانی که به شخص من مربوط می‌شود نه دیگران و از آن جمله شما. من هم نه به شما دیکته کرده‌ام که چه وبلاگی را بخوانید و نه گفته‌ام چه وبلاگی را نخوانید. فقط جهت اطلاع شما من روزانه حداقل ده دوازده تا از سایتهای خبری و پروپاگاندای خود رژیم را هم می‌خوانم و نه خواندن این سایت‌ها مرا از راه به در می‌کند نه خواندن دیگر سایت‌ها. اگر گمان می‌کنید که من و خوانندگان این وبلاگ به این آسانی از جاده حقیقت خارج می‌شویم و به قول قدما بدراه می‌شویم باید به عرضتان برسانم که دیگران را خیلی دست کم گرفته‌اید.
    در خاتمه می‌خواهم از شما خواهش کنم اگر لازم دانستید لینک حقیر را از وبلاگ خود حذف کنید در این کار لطفا درنگ نفرمایید ولی توقع نداشته باشید که من لینکی را به درخواسته شما یا دیگران اضافه یا کم کنم.

  2. حسن آقای عزيز
    من احتمال ميدهم جواب اينها منفی باشد و يا جوابی مبهم که باب مذاکره را نبندد تا اتلاف وقت شود و ميوه غنی سازی برسد(يعنی بمب اتمی ساخته شود)
    تحليل آقايان اين است که غرب در منتهای ضعف قرار دارد و با توجه به بی نتيجه بودن جنگ اسرائيل با حزب الله آنرا نيز حمل بر ناتوانی نظامی و سياسی غرب ميکنند و در نتيجه فکر نميکنم به اين زوديها بله را بگويند مگر اينکه يک ضربه شصت محکمی بخورند آنوقت نه تنها بله را ميگويند بلکه تنبانها را هم پايين ميکشند و ميگويند بفرما. تعارف نکنيد مال خودتونه.
    —————–
    پاسخ:
    ملا جان، عروس‌ها هم گاهی اوقات گرچه نادر است ولی اتفاق می‌افتد که نه می‌گویند در چنین صورتی هم که عواقب آنرا خودت بهتر از من می‌دانی (جیغ و داد مادر داماد و خانواده مربوطه، جیغ و داد شمسی خانم و بطول خانم والخ)
    درضمن همان حرف خودت از همه درست تر است اینها فکر می‌کنند با جواب دوپهلو دادن می‌توانند وقت بخرند ولی باور کن اگر اینها حتی به تولید ترقه اتمی هم نزدیک بشوند دنیای غرب ایران را بر سرشان خراب خواهد کرد. دسترسی ملاها به بمب اتمی یا حتی غنی سازی در حد پایین هم می‌تواند یک انفجار مهیب در دنیا بوجود بیاورد و کل بشریت را به چالش بکشد

  3. Ali says:

    hassan gha yek email be man bezan,…address emaileto gom kardam. Ali
    ———–
    پاسخ:
    ای میل ارسال شد. ارادتمند علی آقوی گل هم هستیم

  4. رامین مولائی says:

    حضرت استادی
    جنابعالی مبارزی مستقل هستید و متخصص کامپیوتر، و من یکی از اعضای جماعتی هستم که همه مان بوجود آمدن وبلاگهایمان و ادامه کار این وبلاگها را مدیون قالبهای پیش ساخته شما و راهنمایی های ایمیلیتان تشریف داشته ایم.
    بنابر “تمایل” پیدا کردنم به حذف لینک وبلاگ مبارز شما (که کلیاتش مورد تایید این جانب هم هست) فقط نمک خوردن و نمک دان شکستن نیست و در نهایه تبدبل میشود به فراهم آوردن سور و سات و اسباب طرب مفت و مجانی برای تبلیغاتچی های جمهوری آخوندی مستفر در وبلاگ آباد!
    طرق دیگری هم برای ادامه “خدمت” به این حضرات وجود دارد!

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی