Aug 14 2012

زلزله 12 ریشتری در حیاط خلوت سید علی آقا

نوشته:     :::       3 پیام

این روزها که زلزله باعث کشته شدن عده‌ای از هموطنان آذری شده، برخلاف همیشه که رژیم برای نمایش تئاتر گریه و زاری نقش اول را بازی می‌کرد اینبار اما کاملا با سکوت از کنار این واقعه می خواهد گذر کند.
با اینکه شهروندان همگی با برخورد فعال از ارگان‌های رژیم از آن جمله صدا و سیما می‌خواهند که وظیفه اطلاع رسانی خود را انجام دهد و بجای برنامه‌های عادی کمی هم برنامه‌هایی در این رابطه پخش کند، با این حال تو گویی برای رژیم اوضاع سوریه و وقایع آنجا مهم تر از زلزله آذربایجان است.
اگر در حال و روز این روزهای آسد علی آقا کمی دقت کنیم درک خواهیم کرد که این سکوت و بی توجهی به واقعه آذربایجان بی دلیل نیست و بیشتر به این باز می‌گردد که زلزله‌ای بسیار شدید تر در حیاط خلوت رژیم در حال وقوع است. گویی سید علی آقا به خوبی می‌داند که رژیم اسد رفتنی شده است و دیر یا زود این رژیم ساقط خواهد شد. خبر دیگری که لرزه‌ای چند ریشتری دیگر بر پیکر رژیم فرود آورد، دستگیری یکی از وزرای سابق حزب الله لبنان بنام میشل سماحه است، او که یکی از همپیمانان رژیم است متهم به بمبگذاری شده و می رود که اسرار مگوی رژیم را فاش سازد. این اتفاقات دارد به سید علی آقا می‌فهماند که زلزله بسیار شدیدتر هرچه سریعتر دارد به بیت او نزدیک می‌شود و نوبت بعدی نوبت او و رژیم‌اش است. به همین دلیل هم هست که زلزله 6.2 دهم ریشتری آذربایجان چندان لرزه قابل توجهی بر پیکر آخوندها نیاورد.
توجه داشته باشید که این رژیم یک رژیم شیون و گریه است و هیچ نعمتی بهتر از مرگ و میر برای این رژیم نیست و اتفاق ناخوش‌آیندی همچون زلزله گرچه برای من و شما واقعه‌ای دردناک است برای رژیم اما نعمت است و باعث رواج و رونق بیشتر حکومت آخوندی! پس اگر می‌بینید رژیم به این واقعه بی توجهی می‌کند همانگونه که پیشتر نوشتم بخاطر زلزله شدیدتری است که در راه است!

نوشته: در ساعت: 3:20 am در بخش: سیاسی,ملای حیله‌گر

3 پیام  |           

3 پیام به “زلزله 12 ریشتری در حیاط خلوت سید علی آقا”

  1. David says:

    حسن آقا جان:

    این ایرانیانی که من میبینم، زلزله خیلی بیشتر ریشتری لازم داره که بیدار شن. ما که امیدی نداریم

  2. گاینده مادر امام حسین says:

    خسن آقا کیرت تو کس جده بزرگ خامنه ای.

    فقط خامنه ای نیست آنقدر جاکش و مادر جنده در ایران هست که خواهان حکومت اسلامی هستند که کس ننشون را فدای رهبر می کنند. من در کوچه و در و همسایه و ادارت آنقدر از این مادر قحبه ها دیدم که می دانم اثر گذار ند وگرنه یکی مثل آتاتورک پیدا بشه خواهر مادر آخوندها و مدافعان اسلام را بگاد ایران درست بشه!

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی