Feb 05 2013

چند نکته از لابلای این بلبشوی سیاسی

نوشته:     :::       3 پیام

قاضی محبوب دل ولی فقیه که قرار بود در دور قبلی واجبی خور شود با زرنگی از زیر کاسه واجبی در رفت و به دامان احمدی نژاد و شرکا خزید تا بلکه بتواند برای چند صباحی دیگر به زندگی ننگین و نکبت بار خود ادامه دهد. بیچاره این مفلوک به بجز پادویی کاری بلد نیست. او در این جایگاه جدید پادویی، قرار بود برای این هم پیمان جدیدش محلّل یا کاتلیزور چپاول بزرگترین بنیاد مالی ایران یعنی سازمان تامین اجتماعی شود. این دهن کجی به مسئولین واجبی بارگاه آسید علی آقا بر ایشان چنان گران تمام شد که با دخالت همه نیروهای گوش به فرمان رهبر تصمیم گرفتند او را اخته کنند. در نتیجه این رویارویی چیزی نشد جز یک آبرو ریزی کامل برای خاندان لاریجانی و شرکا. البته این داستان تازه شروع شده و به این سادگی‌ها اتمام نخواهد یافت. در این وسط گمان می‌کنم که رهبر راهی ندارد جز اینکه حداقل یکی دو نفر از این نافرمانان را واجبی خور کند، در غیر این صورت دیگر سنگ روی سنگ بند نخواهد شد.
فراموش نکنید که همین چند مدت پیش بود که رهبر در جمعی گفته بود:

از امروز تا روز انتخابات، هركسی كه بخواهد اختلاف‌ها را به میان مردم بكشاند و از احساسات آنها در جهت اختلافات استفاده كند،‌ قطعاً به كشور خیانت كرده است

این یعنی وقتی مریدان او برخلاف هشدارهای مجدد او باز ادامه دادند در نتیجه باید آنها را برای پیشگیر مجازات کرد و مجازات “خیانت” باید شدید باشد وگرنه هیچ اثری نخواهد داشت. خصوصا در مورد احمدی نژاد که لات جلمبری است که رو در روی همگی شان خواهد ایستاد!

گمان می‌کنم همانگونه که پیشتر نوشتم، آسد علی آقا نیازی به فتنه 92 ندارد، فتنه در راه است و ایچنین که به نظر می‌آید قبل از 92 قرار است بوقوع بپیوندد

نوشته: در ساعت: 11:02 pm در بخش: درگیری جناحی,سیاسی

3 پیام  |           

3 پیام به “چند نکته از لابلای این بلبشوی سیاسی”

  1. وحید says:

    از ابتدای پیروزی انقلاب 57 در تقابل گروه ها باهم آن گروه که مبادی آداب تر و متمدن تر رفتار کرد ، از میان رفت و صحنه را واگذاست. اکنون دو جناح رذیل ترین بجان هم افتاده اند و چون جناح محمود حلبی ساز لات تر از بچه آخوند لاریجانی است احتمال غلبه اش بیشتر است . برای همین توصیه میکنم به جناح مال اندوزان تا قافیه را نباخته اند بروند خدمت ملکه و دست بدامنش بشوند بلکه ایشان به ام آی سیکس یک سفارشی بکند.

  2. پیمان says:

    امیدوارم این دعواها واقعی باشد

  3. آرش says:

    از نانا خبری دارید؟

    پاسخ:
    خیر

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی