Feb 22 2016

بیانیه آیت الله سید خُسن آقا دامن برکاته در باره انتصابات

نوشته:     :::       8 پیام

نظر به اینکه تعداد گاگول‌های جامعه ایران به همت علما زیاد شده.
و با آگاهی از اینکه جمله گاگول‌ها صبح سحر می‌روند توی صف برای رای دادن!
و همچنین نظر به ایکنه مقام گنده ولایت سنگ پای قزوین فرموده‌اند که همه حتی آنها هم که گاگول نیستند بیایند رای بدهند به آخوندها!
همین دیگه بریت رای بدیت خلایق هرچه لایق!

نوشته: در ساعت: 12:19 am در بخش: انتخاباتی,سیاسی,طنز

8 پیام  |           

8 پیام به “بیانیه آیت الله سید خُسن آقا دامن برکاته در باره انتصابات”

  1. البته رای دادن بی فایده است به هزار و یک دلیل ولی واقعیت این است که خیلی ها هم برای خودشان یک استدلال هایی دارند و رای می دهند. منصرف بشو هم نیستند.

  2. خواننده وبلاگستان says:

    خسن آقا از زیتونک خبرداری؟ مدتهاست وبلاگش آپدیت نشده.
    جاش خالیه اگه بود الان آسمون رو به ریسمون میبافت که باید برای گسترش دموکراسی وپحقوق بشر در انتصابات شرکت کنیم.

  3. خربزه says:

    درود خسن آقا چرا از ما حمایت نمی کنی و لینک چندین بلاگ را نمی گذاری؟

  4. اخیراً معظم له آیت الله تناسلی و شمرْ یه کسوشعر ارزشی-تخیلی تفت دادن به اسم «صدایی که نیستیم»
    صحبت از «این همه جوانان نخبه و متخصص» شده بود… لازمه یادآوری بشه که «نخبه» یا «متخصص» و «دکتر» و «مهندس» بودن هیچ ربطی به دمکراسی، شفافیت، صداقت و پاک‌دستی نداره. کافیه با یکی از ساکنان سابقِ شوروی، بلوکِ شرق و آلمانِ شرقی سرِ گفتگو رو باز کنید تا براتون تعریف کنند که این «ننه دلاورِ» “عن‌قلابیِ” کذایی چه «نخبگان» پفیوزی در دامان خود پرورش می‌داده.
    معظم له اشاره کرده بودن به اینکه تهرونیا شهرستانی‌ها رو ایرانی حساب نمی‌کنن: قضیه چیز دیگریه… در تظاهرات جنبش سبز فقط طبقهٔ متوسط یا همون «خرده بورژوازی» به میدان اومده بود؛ بذار برات تعریف کنم که در یکی از تظاهرات در مرکز شهرْ از سرایدار شهرستانی ساختمونمون کتک خوردم، مرتیکهٔ پفیوز جلیقهٔ پلنگی ارتشی پوشیده بود و باتوم توی سر و کلهٔ من میزد… وقتی منو شناخت به گه خوردن افتاد و با همکاری اهالی ساختمان اخراجش کردیم. پدرسگ دو تا توله داشت و همین شب پیشش اومده بود خایه‌مالی می‌کرد که رمز وای‌فای خودم رو بهش بدم تا بچه‌هاش به اینترنت متصل بشن… زدیم در کونش با اردنگی انداختیمش بیرون… التماس میکرد که بچه‌هاش مدرسه میرن، لااقل تا پایان سال تحصیلی صبر کنیم، من گفتم کس خواهرش اگه تا جمعه گورش رو گم نکنه شخصاً خودش و زن و بچه‌هاش رو مورد تفقد و عنایت قرار میدم.
    بعضیا انگاری توی عالم هپروت زندگی می‌کنن… این پرولتاریا که چپول‌ها (بچه‌پولدارهای بالاشهری ِ مرفّهِ سینه‌چاکِ چه گوارا) سنگشو به سینه میزنن، سرگرمیش انگشت رسوندن به همدیگه و شوخیِ یَدی و آتیش زدن کون همدیگه با اِتِر و بنزینه.
    طبقهٔ کارگر گرسنشه؟ به تخم چپم… هر کی بهش فشار میاد بره خیابون آذربایجان جلوی بیت رهبری عر بزنه. زمان کس‌خول‌بازی‌های «چریک فدایی» گذشته. اگه کارگر و پرولتاریا نخواد به خودش کمک کنه، منِ بالاشهری چرا باید کاسهٔ داغ‌تر از آش بشم؟!!

    پاسخ:
    این هم لینک اش مستند بنویس برادر مکتبی

  5. مانی says:

    اقای سرکه!اولا که خمینی را شما توی کون ما چپا ندید.وقتی شریعتی روشنفکر تان بود و سروش تئوریسین تان.و حالا کروب و موسوی رهبرتان!چیه؟ چنبش سبز چی بود.بایو تیوب و موسوی می خواستید انقلاب کنید؟ زرشک. فقط بچه های مردم را روانه کهریزک کردید.من به شخصه انقلاب 57 را با تمام نتیجه کثیفش هزاران بار به این جنبش های یوتیوبی و شرکت در انتصابات ملا و اخوند ترجیح می دهم.نوشته ایت اله تنا سلی را کا ملا تا یید می کنم.انها که هنوز دستکم مبارزه منفی را که بهترین نوع مبارزه هست و در شرکت نکردن در انتخابات نمود پیدا می کند به بهانه انقلاب 57 رد می کنند سخت عقب افتاده اند.امروز ما هر چه زودتر نیاز داریم با یک تکان این هیولای ضعیف شده و بی ریشه را از جا بکنیم. ولی به شکل درستش.نه اینکه با شرکت در انتصابا تشان به انها اعتبار و مشروعیت بدهیم.اگر شهرستانی ها در تئاتر 88 شرکت نکردند نشانه هوش و درایتشان بود. چون می دانستند که این خیمه شب بازی به جایی نخواهد رسید.شما تهرانی ها موضوع بد و بدتر را دارید توی کون ملت می کنید.لابد افتخا رتان این است که رفتید به امثال جانورانی همچون ریشهری رای دادید! من صراحتا اعلام می کنم بهترین راه ساقط کردن این اخوندا پراکنده شدن از دور انهاست.شرکت نکردن در خیمه شب بازی انهاست. بگذار احمدی نژاد بیاید. بگذار بدتر از احمدی نژاد بیاید.بگذار یک کاسه شود. این دو کا سه گی کار را خراب می کند.و شما امت همیشه در صحنه تهران این را نفهمیده اید.کی می خواهید بفهمید؟

    • گایندهٔ‌ مقدسات همهٔ ادیان بخصوص اسلام (آقای سرکه) says:

      کس نگو مؤمن… من نه خودمو تهرانی می‌دونم و نه ایرانی! و در هر کشوری که زندگی کنم از منافع شخصی و حق خودم دفاع می‌کنم. در ضمن جنبش سبز هیچ ربطی به عن‌تخابات نداره و کسی هم بخاطر مادرجنده موسوی شعار نمی‌داد. شما ننه‌چادری‌ها و ننه‌یاالله‌طلب‌های شله‌زردپز (که در شناسنامه اسامی عربی دارید)… بله شما بی‌خایه‌ها اگه فقط از در خونتون اومده بودید بیرون، همون روز عاشورا رژیم ساقط شده بود! عن‌کلفت‌ها!

      • sv,a says:

        بمیر تو و هم نظر های تو فقط لیاقت اینو دارن
        fuck you
        fuck you
        fuck you
        fuck you
        fuck you
        fuck you
        fuck you
        fuck you
        fuck you
        fuck you
        fuck you
        fuck you
        fuck you
        fuck you
        fuck you
        fuck you
        fuck you

        fuck you

  6. sv,a says:

    بمیر لیاقت تو و هم نظرات همینه
    fuck you

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی